Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Sunday, September 12, 2010

Beraya Tanpa Orang Tersayang

Assalamualaikum...

Setelah hampir 2 minggu akhirnya kehilangan misteri Datuk Sosilawati Lawiya terjawab....penemuan bukti terbaru telah pun sampai ke kemuncak kes...polis telah menemui bukti di Morib....

Di percayai mayat mereka berempat telah dibakar selepas di bunuh...pemandu, pegawai bank, peguam dan Datuk Sosilawati telah di bunuh dengan cara yang dasyat.....macam dah trend plak nak balas dendam cara cenggini....

Dari sumber yang aku baca...rupa-rupanye peguam yang juga dalang di sebalik kes pembunuhan ini yang bergelar datuk jgak adalah seorang "kaki kencing"....rupanye dah byk hal tipu menipu nie dah banyak yang dia buat...nauzubillah...

Tapi biasalah manusia mana nak mengaku kesilapan sendiri kan...apa yang aku kesiankan perasaan anak-anak dia yang beraya tanpa ibu tersayang...tragedi terjadi dalam dekat-dekat nak beraya....ketika orang bergembira..mereka terpaksa bersedih merindu....

>>>Apa-apa pun di harapkan kes nie dapat di selesaikan dengan kadar segera...meh baca sini....



Free Signature Generator

2 comments:

ardinihumaira said...

dasyat sungguh kan pembunuhan ni.. bunuh di bulan mulia lak tu.. pembunuh tu memang dasyat syaitan lah.. huhu.. semoga keluarga Allahyarham semua tabah menghadapi dugaan ini, amin

Zura said...

tuelah..eeeeee...geram je...nasib baik bangsa china xde klau x jenayah 1 malaysia...