Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, September 7, 2010

Rezeki Lagi...Alhamdulillah

Assalamualaikum...

Alhamdulillah pepagi lagi aku telah di sogok dengan duit angpow...wow bestnyelah...ade je rezeki aku di bulan ramadhan nie...tuah manusia sapa yang tahu kan...alhamdulillah jugak company pun ada bagi sikit rezeki tuk raya nie...


Ini gambar angpow raya China awal thn ari tue...guna pakai semula...


Free Signature Generator


6 comments:

ardinihumaira said...

bestnya kak dapat bonus..

..nOj.. said...

bos ko cina ke ni wei? hehehe. tak kira la sampul kaler ijau ke merah. yg penting isi dalam tu

Zura said...

alhamdulillah dini..bkn senang nk dpt bonus..

Zura said...

yup yg penting isi dalamnye...cina nie kira bos lah..sbb asik dok ngacau aku je suruh buat ape yg dia nk..tensen jee..

mahira oya said...

syukur..best sgt

Zura said...

alhamdulillah oya...aminnnnn