Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, September 2, 2010

Melawat Baby Baru

Assalamualaikum...

Semalam lepas je balik keje rehat² dalam pkul 6 bergerak ke Pusrawi nak pegi tengok kakak aku...excited tue nak tgk baby baru...sebelum tue beli dulu juadah tuk berbuka...beli nasi lemak ari tue...yang kat Paya Jaras tue...



Dapat adik je dan² nak pakai songkok...tapi dia panggil "pi"...singkatan topi...



Ucu Yah yang semakin ramai anak buahnye...


Ana dah dapat adik sepupu baru...ada geng...



Nie adik aku Izah yang tgh pregnant jugak...



Nie dalam kete masa tunggu mak aku ngan Ceah beli juadah....



Haaah...nielah baby baru tue...





Bersilat² tangan mak aku yg tgh pegang baby tue...suruh cium adik memacam nak dia buatnye...nak di peganglah kepalala...nak di gobek² lah mata buadak tue...ish...



Pelik je agaknye budak kecik 2 org nie tgk...agaknye dia tgk anak patung kot..hehe...


Nie masa suruh abang dia cium...

Abis di gegarnye baby punye tmpat tido tue...



Nak suruh Ana cium tapi dia tak nak pulak....



Lebat rambut dia....



Berat 2.3 kg...kecik dr abang dia dulu 2.5 kg...


>>>Alhamdulillah semuanye selamat...ape yang menghiburkan aku bila tgk anak buah aku yang lain menunjukkan aksi kelakar bile dapat baby baru...


Free Signature Generator

4 comments:

A N A K - A N A K K U said...

alaaa tomeinyer, bila tgk baby nie terasa nak menangdung lagi..uwakakaka

chugie said...

akak ko dah bersalin ye ra? ringan je anak buah ko, tp nampak chubby dalam gambar tu.

Zura said...

ngandunglah mah...ko kan suke nbor 3...cukupkan 3...

Zura said...

chubby ke..erm..aku nk cium pun xth nk cium cm ne sbb xchubby...hehe