Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, August 19, 2010

Terasa Nak Banned Nasi Lemak Yang Sedap Nie

Assalamualaikum....

Semalam buka pose ngan nasi lemak...bile tiba bulan pose nie mmg tak merasa makan nasi lemak pepagi melainkan mase sahur kerajinan menerjah diri tuk buat...terasa syahdu je makan nasi lemak nie semalam...hehehe...

Mase beli tue tanyelah harga dia still sama ke ngan bulan² biasa...pastue kakak tue cakap sama...sbb dh biasa beli kat dia nie...mase nak bayar tue tetiba mak kakak tue cakap sume sekali RM12.00...sbb aku beli 10 bungkus x Rm1.00...

Aku terkejutlah sbb br td anak dia cakap RM1.00...alih² total RM12.00..."sbb sambal asing dik"...aku dh pandang adik aku keheranan...lepas blah tue termengumpatlah kejap ngan adik aku..."sapa suruh asingkan sambal"...sambil gelak²....

>>>Terus rase mcm nak banned kedai dia...



Sebelah tue sambal yang asing di charge RM0.20

Sambal dia mmg meletop...pedas...tapi kacang tak de plak...




Free Signature Generator

12 comments:

chugie said...

hehe.. kesiannye, nape x sekalikan je sambal tu ra? lg sedap tau..

ra, mana ko beli nasi lemak tu? nak g terjah gak lah!

YanDarwisy said...

lor...siannyer. mcm2 ek.

|| NaFiRaa || said...

yum2.. menggiurkan sungguh nasi lemak tuh~

saya_arief said...

jangan ban..
rugi..
sedapp tuu..
:D

A N A K - A N A K K U said...

ra ko wat aku teringin nk mkn nasi lemak lah...huhhhuu

Zura said...

xthlah makcik tue zie...tetiba plak puasa dia asingkan sambal...tue yg kena charges RM0.20

Zura said...

tue lah yan...bile bln pose nie mulela manusia nie semcm je drg nye pe'el..

Zura said...

mmg tip top nasi lemak nie kat paya jaras...

Zura said...

cakap je nk banned tp xpun...

Zura said...

g lah mah cari kat paya jaras nun...zie nk g cari...siap ym aku tnye mana tmpatnye...

ardinihumaira said...

sian nasik tu akak nak banned. hehe

Zura said...

sapa yg bersalah dlm kes nie dini...??nasi lemak tue plak jd mangsa kan..hehehe