Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, August 18, 2010

Cuaca Semalam

Assalamualaikum.....

Semalam balik dalam keadaan memandu dgn berhemah dan berhati²...badan haruslah di rapatkan ke stereng...hujan mencurah² lebat...susah nak nampak jalan...mata harus fokus tepat ke jalan....hehe....ayattt...tapi betul hujan lebat semalam....

Ada lori melentang jalan...nasib baik tak lentang sepenuhnye...jammedlah kejap kat lorong nie...yang aku squarekan tuelah lorinye...ish sibuk tul wiper aku nie...time nk snap time tuelah dia dok nyebuk naik....nie lori bawak batu bata...agaknya jalan licin tue yang mcm terbabas sikit ke lane sebelah tue...



Huisssh...mmg tak nmpak sangat jalan semalam nak balik...kenalah berpandukan lampu kete depan yang aku circle kan tue...




Free Signature Generator


8 comments:

ardinihumaira said...

bahaya kan kak.. dni pun cemas kalo memandu time hujan lebat. penat terlanggar anak biri2 satu ketika dulu. huhu

..nOj.. said...

dh nk mula musim tengkujuh dh ni. asek jela ujan kan. tp dlm ujan2 tu, panas terik gak kekadang. tu la sebab ramai org diserang penyakit skang ni

Zura said...

anak biri2...ish...sian anak biri2 tue...hehhhee

Zura said...

xpe...redup sikit cuaca bln pose nie...tp tuelah ramai xsehat..

chugie said...

tul ra.. semalam lebat sangat.. aku pun takut2 je drive..

Zura said...

mmg...pastue cuak gak smlm aku tgh drive pastu ade bende hitam atas jalan aku ngelak...tp xsurelah pe bende tue...

~ain said...

kalau lebat sangat, ain akan berhenti kat stesen minyak je.. tak berani nak drive.. mata kureng pick up sket.. hahaha

Zura said...

ntahlah ain...zura akan tetap drive jgak tp mcm kura2lah drivenye...degil...