Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, August 2, 2010

Katanye Surprise

Assalamualaikum....

Hari semalam adik aku Ceah mintak tolong aku bawak dia ngan mak aku pegi Sungai Buloh....katanye mak aku ada hal tp rahsia...erm...mcm² spekulasilah aku buat...surprise b'day party ke...atau plg sadis pembahagian harta ke...kahkahkahkah...

Pukul 12 p.m aku dh terpacak kat umah bapak aku....mak aku tak balik lagi dr kenduri kawin...sempat jgaklah aku basuh pinggan...bile mak aku balik je terus lah siap² ktorg pegi Sungai Buloh...

Konon nak beli barangan baby lah....nak tipu aku konon...padahal nk pegi Secret Recipe kat sebelah Babyland...beli kek tuk kakak aku...lepas tue pegi lg satu kedai kek kat sebelah AMBank...dapat jgaklah settlekan hal bank aku..pe lg bayo kete lah...

Sebelum tue aku skodeng kedai kek tue...mak aku tnye aku blueberry sedap ke...dengan selamber aku jawab..."akak (panggilan diri aku sendiri kat umah) tak suke blueberry...beli kek lain"...terus adik aku ngan mak aku gelak n cakap aku perasan...

Padahal aku dh th dorang nk belikan aku kek...herrrmmm...dah lah meh aku show gmbar yang aku snap


Alahai gigi ko zana...nk cabut ngan playar...


Ucu Yah dia pun sibuk je....



Eksyen je...bukan berjalan pun...

Ucu Yah dia yang lebih² nak naik...nie singgah Econsave nk beli barang tuk masak....



Free Signature Generator


2 comments:

..nOj.. said...

ala mane gambar kek nye wei? aku eksaited je scroll bawah

Zura said...

next entry...hehehe