Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, August 26, 2010

Durja Ningsun Slot Terbaru Seram

Assalamualaikum....




Lepas je cerita Penunggu Gunung Raya slot seram abis....aku dah tak mengadap sangat slot seram nie...cume termiss satu cerita je...Roh Kembali...tapi cite yang lain aku ngadap mcm Kekasihku Seru, Tower 13, Keliwon, Jangan Tegur....

Cite Durja Ningsun nie baru je nk masuk episod 2 malam nie...aku termiss episod lepas sbb tersalah hari...aku dok nunggu cite nie ari jumaat...aku ingat kan hari jumaat lepas ari khamis...tapi tak pe bleh tgk online...

Jalan cite dia menarik jugaklah...sekarang nie banyak sangat cerita berunsurkan seram ada di tayangkan kat t.v...tv 2, tv 9, astro lagi...heeii..pada sapa yang mmg minat genre cite cm nie mmg senyum lebarlah...macam aku tapi tak tertengok pun....

Aku ingat lg masa aku dok nyewa ngan kakak aku...mase tue cite Kekasihku Seru...kakak aku kena outstation so tinggallah aku sensorang kat umah...dek kerana nak tahu jalan cite nie aku sanggup beranikan diri untuk tgk...

Hooh...seram tue...sambil tgk mata pandang kiri kanan depan belakang...usaha jugak tue tgk sampai abis...pasang sume lampu tue...giler betul...minat punye pasal kan sanggup tue....so far cite yang aku rase paling seram n takut aku nengok smpai sekarang Ju-oN...

Baru² nie tgk pun still ada rase terkejut²...still tutup muka lagi and still rase cuak jugak...ter'imagine' jugak kalau² bende tue real...hehehe...maut orang...dah lah ending cite tue semua nya mati walaupun dah banyak episod...sumpahanlah katakan...

>>>Jom tengok Durja Ningsun malam nie...



Free Signature Generator

14 comments:

Redbloodsnow said...

eee nk tgk lah nnti. mesti best..hehe

oya said...

x tgk pon cite hantu..sbb mak n sis tkt je..

YanDarwisy said...

Seyes, Yan memang agak penakut. X berani nak tgk sorang2...ader alasan suruh husband buat susu anak mlm2 neh!

attyfir said...

kty citer roh kembali tu .masa awal citer ikut.lepas tu lelama bosan .langsung tak ikut..

yang baru ni mmg nampak seram,..nak layan ..gak nie .

Lovely Bella said...

huhuhuh takut nak tgk cite seram2 nih... saye mmg budak penakut.. hehe slmat berposee :)

Zura Tahir said...

jom2 zie tgk..pastue bleh tarik selimut..

Zura Tahir said...

ala oya anggap je drg tue main2 je bkn betul2 pun...hehe..sediakn selimut mase nengok tue

Zura Tahir said...

uisshh...kite pun xberani nk tgk sensorang...

Zura Tahir said...

sy tgk roh kembali pun cm tue2 je...xngadap betul2

Zura Tahir said...

klau minat takut mcm mana pun mesti nk tgk bella..akak pun penakut jgak bella tp sbb suke kan...layannnn

|| NaFiRaa || said...

x tengok.. sebab takut..muahahha.. kalo hubby keje siang baru tengok.. tu pon sembunyi kat celah ketiak dia.. kalo x~ ai akan tengok citer semanis kurma.. TV9.. kikikiki

ardinihumaira said...

bestnya tengok citer seram ngan suami kan kan kan. opsss bila ai nak ado suami ni adeih ai nak kawen sobbb sobb

Zura Tahir said...

nasib ade hubby meneman...hehe...mcm kite xde hubby doklah nengok bertemankan selimut...

Zura Tahir said...

kawin cepat dini...nti boleh dok celah ketiak suami..kehkehkeh