Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, August 23, 2010

Jom Share Menu Buka Puasa

Assalamualaikum....

Okey...best ke cite pasal makan di bulan pose nie...erm...kekadang aku rase bile cite pasal makan nie boleh bagi idea pada korang tuk masak ape buka pose nanti kan..share menu di bulan pose...ini menu buka pose ari sabtu...

>>>Pengaruh rakan blogger... ☺


Ikan kembung goreng...



Kacang panjang goreng...

Pucuk betik....suke pucuk betik nie...cicah ngan sambal belacan...menyengat...



Budu...lawannye pucuk betik tp pada aku kurang kenala..patah selera aku makan...



Ayam masak lemak....

Free Signature Generator


10 comments:

~ain said...

tak pernah makan pucuk betik tu... rasanya macam no?

emieysandra said...

budu!!
sedapnyer latak lada byk2, kcur air liur nie..huhu

~_^

Zura said...

rase pucuk betik tue pahit ain..xlarat makan tp klau cicah sambal belacan mmg sedap..

Zura said...

uish..mmg sedap...

..nOj.. said...

pucuk betik? beria pikir. dia duk dlm buah betik ke? heheh

chugie said...

ehem.. semua sedap ra.. kalau ade sambal belacan lag sedap.. makan ngn ikan goreng tu je! aduh, menyengat!

AngahSayang2314 said...

salam ramadhan

wah nampak sedap jer ikan goreng tue hehehe

Zura said...

bukan dlm buah betik tue...kan pokok betik..kan ada bunga dia tue...itulah yg d rebus makan tue..

Zura said...

a'ah zie...cicah ngan ikan goreng pun dh sedap..

Zura said...

ikan goreng jugak jd pilihan ye angah...