Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, August 2, 2010

Surprise

Assalamualaikum....

Okey, lepas je balik dr beli barang n kek terus ktorg decide nak celebrate kat umah kakak aku...so tak yahlah mak buyung tue g umah mak aku...sampai je umah kakak aku teruslah ktorg siap²kan bahan tuk masak...

Nak tahu ape ktorg masak...meh scroll down...

2nd surprise cake tuk aku lepas Imah...tq so much mak...sedap wooo kek nie...kek ais krim...walaupun kecik tp kek nie abis dulu sbb drg makan kek nie dulu...kahkahkah...sedaaapnye...terasa lg keenakkan kek nie...


Haaaah..aku snap dr dekat...


Ini plak kek tuk kakak aku...surprise dr hubby dia...


Lilin 29 thn..tak do kojo cari kojo....

Makaroni budak² sbb tak pedas....


Ini kire cm sos tuk makaronilah...


Makaroni org dewasa...tapi mak aku buat tak pedas...mcm muak sikit makan...pape pun mak aku masak mmg sedap...


Bukan b'day girl ye..adik aku....Izah ngan Anor...


Ini tuan besar....abah aku...

Free Signature Generator


10 comments:

Unknown said...

Kek yg ditunjukkan tak sedap langsong..
sebab tak leh makan...heee
tak aci kalu lagu ni selalu..
yg sedap2 tunjukkan kat blog..hisss..
buat perut berbunyi je..
tak patut..

velasrizal said...

nmpk sedap makaroni tu..

Blog AkU dAn SeSuAtU Dah Ada Fan Club ?

~aSHa~ said...

meriahnye...hepi besday...rindu nak makan kek aiskrem plak..

ardinihumaira said...

whoaaaaaa mantap! kalolah bday dni disambut begini.. sobb sobb.. bday dni besenya dapat kek je. tak ado makaroni.. nyum3 ngidam ni

Zura Tahir said...

hhahahaha...saje nk bg terliur...xpela..nti g beli erk...

Zura Tahir said...

sedap klau pedas...:D

Zura Tahir said...

smpai rindu2 ko...hehehe..bahaya nie...

Zura Tahir said...

itu smpingan je dini..mana kenyang makan kek je...

AngahSayang2314 said...

wow bestnyer kalau org dah sambutkan birthday kita kan??? terharuu beb

Zura Tahir said...

mmg terharu sesgt...sbb b'day sekali sthn..