Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, August 25, 2010

Award Dari Emieysandra

Assalamualaikum...




Dalam kesibukan nak kira gaji nie kan...sempat lagi bukak blog...betul cakap empunya diri yang bagi aku award cute nie...berblogging salah satu cara kite keluar dari alam realiti yang penuh sesak sementara...kite bebas menulis dlm blog nie bile pkran kite serabut...

Okey nak tahu sapa bagi aku award cute miut nie...seseorang dari blogger yang kiut jugak...sapa orang tue ialah...Emieysandra

1. Nyatakan 7 makanan kegemaran anda sewaktu berbuka ataupun bersahur.
  • Nasi
  • Kuih muih mcm popia ke tahu sumbat ke
  • Ikan bakar cicah air asam
  • Masak asam pedas
  • Ayam goreng berempah
  • Kurma
  • Sayur pucuk paku cicah sambal belacan

2. Kemudian, tag 5 rakan blogger yang lain

  • Haizan
  • Zie
  • Cik Izah
  • Ain
  • Oya

3. Done...hehe..nie tambahan je...cantik award nie...suke sesgt...tq emieysandra


Free Signature Generator

8 comments:

ardinihumaira said...

alamak. tag akak yang semalam tak jawab lagi. k dni bookmark dulu nak schedule. hehe

Redbloodsnow said...

pssttt yang. name Zie tuh utk zie redbloodsnow ea? hehehe.. :P

AngahSayang2314 said...

salam ramdhan 15

wah dapat award la... tahniahh hehehe

norhaizan said...

wah..dapat award..saya pun kena tag jugak..kay..kay..nnti saya buat..kalo tangguh2 tak terbuat lak nnti..hihi..nway, thanks kak Zura..

Zura said...

aaaaa...nk kena babab nie...meh bg tangan akak rotan...

Zura said...

sesiapa yang bernama zie sila ambik...jgn malu n segan...

klau boleh akak mmg nk bg sume org tp tuelah d suruh tag 5 org je...

zie ambiklah...ikhlas nie...zie pun friendly jgak k..

Zura said...

suke2...mmg suke...

nk bg sume org tp 5 je yg bleh...nti angah mintaklah kat sesapa..

Zura said...

okey...buat jgn xbuat...