Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, August 24, 2010

Jom Share Lagi Menu Buka Puasa Kali Ke-3

Assalamualaikum...

Okey...bukan nak buat korang terliur tapi nak bg korang idea tuk juadah buka pose k..nie juadah buka pose semalam...dalam semput² poket famili aku...banyak jugak juadah ktorg semalam...alhamdulillah...



Kalau air aku suggest krang buat air bandung letak soda...
Ikan kembung bakar nie idea aku sbb adik aku dah tak tahu nak masak ape..hilang idea...aku lumurkan garam, serbuk kunyit ngan cili kering yg dah di blend...pastue balut ngan daun kunyit bakar atas kuali leper...renjis² minyak...


Popia masih jadi hidangan ktorg...

Kuih lapis ngan kastad jagung...


Masih lagi seri muka jadi pilihan tapi beli di kedai yang lain...

Donut coklat...

>>>Aku nak lari lah sbb lately nie asik buat entry juadah je...kang ada yang tersarat kemarahan kat aku plak...



Free Signature Generator

11 comments:

ardinihumaira said...

sedap tu kak.. nyum!

Anonymous said...

banyaknyer kiuh..popia fav sy tu..hihi

hentakbelipat said...

popia satuh!

Zura Tahir said...

mmg sedap dini klau makan pnuh nikmat..

Zura Tahir said...

bolehlah amy...big famili...samalah...popia pun fav akak jgak..

Zura Tahir said...

tq hentakbelipat..

nak satu...dh abisla..ambik gmbar jelah erk..kehkeh.

A N A K - A N A K K U said...

alhamdulillah syukur...

Redbloodsnow said...

uiii...yummm yummm. gulpp tros tgk :D nasib baik x puase zie skrg coz kene peng peng leh tentera jepon...hahaha

Zura Tahir said...

imah tadah tangan....aminnnn

Zura Tahir said...

hehe...bendera merah dh naik erk..itulah kelebihan kite org ppuan nie...

Anonymous said...

bestnye air bandung taruk soda itu..