Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, August 30, 2010

Bila Di Bagi Peluang Inilah Jadinya

Assalamualaikum....

Bila ada broadband nie sure leka benau berinternet nie...bagi aku lah erk...ada baiknya dan ada buruknya....okey buruknya bila aku liat sangat nak buat ape yang mak n bapak aku suruh...lambat² je geraknya...menaikkan bil api je....

Baiknya pulak bila aku dapat tengok episod cite kat tv 3 yang terlepas...macam slot seram Durja Ningsun...aku terlepas episod pertama so aku bukak website tv 3 aku ngadap ngan mak n adik² aku...sanggupkan...cuba suruh baca Al-Quran...


Walaupun berpeluang ngadap internet berjam² tapi ada kalanya kebosanan menerjah jgak...tak sampai 1 hour aku dah tutup lap top...alhamdulillah line maxis okey plak kat umah mak aku nie...mcm biasa b/band ihsan dari adik ipar...


Free Signature Generator


8 comments:

ardinihumaira said...

hehe... line tenet dni suka meroyan kak

Zura Tahir said...

erm..meroyan...kena bawak berubat nie..

Unknown said...

oklah tu ehsan.....
kalau kena bayor..sekali haaa..?

Zura Tahir said...

hehe...tue yg tak sedaq diri tue gune...bende free...

norhaizan said...

line maxis kat rumah haizan sgt terok..skrg pakai celcom ok sket..
tu la..kalo mengadap tenet ni memang mcm tak sedarkan diri..dh jadi benda yg melalaikan la pulak..slhnya dari diri sendiri kan..

oya said...

tu la tu...
bile ade peluang..tibe2 cam bosan..
penah gak alami mcm tu..

Zura Tahir said...

ooo..ye ke..tgk kawasan jgak kan bband nie...

Zura Tahir said...

ye lah oya...bile dh leka satu ape pun xjd..tp bile bosan nk jgak ngadap bende nie..