Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, August 30, 2010

Contest Cik Bunbun

Assalamulaikum...



Click the banner


Syarat nak join contest?

Dalam entry tu sertakan satu perenggan mengenai ciri suami / isteri idaman kau orang.

Belum pernah jumpe kontest nak tahu ciri suami/isteri idaman..hehe...lawak jugak kontest nie...so nak menghangatkan lgi kontest nie aku saje lah nak join...

Ciri2 suami idaman of coz lah yang mempunyai ilmu agama yang dalam...yang dapat bimbing aku ke jalan yang di redhai, seorang lelaki yang suke membuat aku tercabar untuk mengenali dia, lelaki yang ego tapi tidaklah sampai tidak mengakui kesalahan diri, menghormati orang tua dan aku, suke buat aku tersenyum d kala aku berduka, menerima aku seadanya, tegas tapi masih memahami, setia, jujur, ikhlas, berwawasan, sentiasa berusaha.



Free Signature Generator

6 comments:

ardinihumaira said...

wahhh.. ada kontest baik punya :D hehe.. InsyaAllah dni akan join juga. Goodluck sis! :D

Redbloodsnow said...

RAJINNYERRR KO JOIN CONTEST YANG. ZIE GAKKK YG KEMALASAN..HEHE. GUD LUCK DEAR...MWAHHH

Zura Tahir said...

jom dini...manalah th tuah kite d bln ramadhan kan... :)

Zura Tahir said...

zie nie nk kena babab kot..meh bagi tapak tangan..nk rotan.. :)

Unknown said...

ngeeeeeeee ^^ tengs sudi join. oke gudlak okeh!!

Zura Tahir said...

tq cik bunbun...:)