Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, August 13, 2010

Opocot Mak Ko Terkejut... ☺

Assalamualaikum...




Okey, nape aku show muke org nie yang aku cari dr google..hehhehe...sbb...sbb...sbb...aku nk buat surprise pada seorang pembaca aku yang amat bertuah...atas keikhlasan dia berkawan ngan aku dalam dunia maya ini...

Bukan aku ckp org lain tak ikhlas...sume ikhlas kan...termasuklah aku pun ikhlas berkawan ngan korang...tapi atas usaha keras dia buat aku rase nk bg something sbg penghargaan...aku tak nak mention sapa orang tue sehinggalah penerima itu bgth aku hadiah dia dh sampai...

Kalau nak tahu sapa org tue kenalah tunggu ye..kemungkinan agak lewat sikit kot aku nk send hadiah almaklumlah bln pose nie tp aku akan cube a.s.a.p....asal bln pose, mcm sume aktiviti ter'stop' ke..??hihi...marah pd diri sendiri...

>>>Aku plak yang teruja...hehehe...nantikan KEJUTAN tersebut ye wahai manusia...



Free Signature Generator

9 comments:

Unknown said...

Wah..bestnye...ko memang murah ati la zura..
Ape-ape hal pun aku congrats kat kawan ko yang bertuah tu.. :)

Shahada Fauzi said...

wahhh..siapa la orang tu eh??hehe..

oya said...

wah!!! wat kejutan nih...menariks..
mcm af la plak kan..

Zura Tahir said...

hati aku tgh murah ni izah...ko nk beli x..??kehkehkeh...

Zura Tahir said...

tungguuuuuuu...sapalah insan tue ye cik sha...

Zura Tahir said...

hehehe...itu AF ini ABC smpai Z..hikhikhik

|| NaFiRaa || said...

wahhh.. siapakah yang bertuah itu.. rezeki ramadhan nih~

Zura Tahir said...

kena tunggu...

Lovely Bella said...

bagusnyerrr.. isk bella pun rs nk bg gift jugak laaa