Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, August 24, 2010

Pengalaman Aku Hampir Di Cabul

Assalamualaikum...

Aku nak cite satu kesah atau lebih best di panggil pengalaman....pengalaman yang klau aku ingat²kan mmg geram, rase nak g bunuh je si suspek tue...geram tahap gaban...bila kata kenangan atau pengalaman nie mmg susah nak di lupekan walaupun berabad tahun...

okeylah aku terus cite je lah erk...satu ari tue mase kat Cameron Highland aku pegi kedai roti sensorang....kedai tue cm best lah sbb masuk dalam sikit macam ade kedai makan mini...boleh makan pizza dalam tue...pizza buatan owner kedai tue...

So aku pun pilihlah roti ape aku nak beli...sambil tue beramah mesra ngan cashier kedai tue...aku masuk ke bhgn dalam nak tgk roti ape lg ade...then ternampaklah 3 orang lelaki tgh jamu selera...2 orang badan besar yang sorang tue sedang²...aku terus jelah menjalankan misi aku...

Lepas dah pilih roti ape nak beli aku pun pegi kat kaunter nak bayar...tetiba ntah dr mana datangnye manusia berderet plak nk bayar jgak sedangkan td aku tgk aku sorang je...erm..its okeylah dh nama pun kedai bkn aku sorang je yg boleh datang pun...

Lepas tue tetiba cashier tue berenti kira barang aku...sbb dia dh abis shift...aku dh angin..."itu pun nk berkira ke"..rungut dalam hati...pd hal yang lain dah menunggu nie..tapi cashier nie tetap tunggu kawan dia...ktorg nie menunggulah dgn penuh bengang...

Lepas tue datanglah 3 orang mamat yang tgh makan td kat kaunter...nak bayar..aku buat dek je lah...tak kan nk ngorat dorang plak kan....tetiba sorang dr mereka datang dekat ngan aku terus peluk bahu aku...ceh kurang ajar...aku marah sambil mengeliat² nk lepas...

Tapi dia tak nak lepaskan...orang kat situ macam takut nak tolong aku so drg hanya memandang je...lagilah dorang nie naik tocang kacau aku...lelaki yang peluk aku tue terus pegang kedua² tangan aku...yang lagi sorang tue acah² nak mencabul aku...

Aku menangis tak ingatlah...takut kan...tapi dengan kuasa Allah...Alhamdulillah....aku boleh melepaskan diri...bila dh dapat lepas diri tue aku ape lagi...belasahlah dorang berdua...mamat lagi sorang tue cm baik sikit...dia macam tgk je ape yg mber dia buat sbb mungkin dia takut...

Aku geram aku terus melompat terus hempuk mamat² tue ngan baldi...macam² lagilah aku belasah dorang tue...sampaikan sorang dr dorang pengsan aku kerjakan...yang lagi sorang tue takut nak lari....mber dorang yang baik tue dh ntah ke mana ntah...

Bila aku tgk dia nak lari aku panggil...dia datang dalam ketakutan...hehehe...aku mintak dia alamat umah kawan dia yang pengsan sebab aku nak anta kawan dia ke Hospital Ampang....apelah punye jauh nak ngantar g spital...macam kat CH tak de spital...

Tergigil² mamat tue tulis alamat kawan dia...lepas tue aku tak tahu ape jadi..korang rase² betul ke cite aku tue..hehehe...ini kes malam tadi aku bermimpi jadi super heroin...kahkahkahkah...seronok mimpi jadi kuat nie...belasah orang...

>>>Ntahpahapantah aku mimpi...dasar betul mainan tido...tuelah malam tadi ntah ape ntah di pk kan...agaknye malam tadi aku dok pk nak belasah seseorang kot...??? ☺



Free Signature Generator

14 comments:

AngahSayang2314 said...

salam ramadhan 14

hahah buat suspen jer ingat betul la jadi super heroin rupa2nyer mimpi hampeh...

Bro Framestone said...

nie tido ade basuh kaki ke x nie

|| NaFiRaa || said...

aduhaiiiii.. terkena rupenye~ muaahhaahha.. mimpi rupernye.. kena betol la~

~AmyLiana8886~ said...

sabar jela..hihi..

mahira oya said...

nk belasah sape kak..haiyo..

ardinihumaira said...

dni asik mimpi hantu je bulan posa ni tatau nape. huuu

Zura said...

manalah ade skrg nie super2 cenggitu angah...alam fantasi je yg ada...

Zura said...

eeehhh...basuh kaki pe...dh nk mimpi cenggitu bro..

Zura said...

mimpi je...klau betul2 nauzubillah...

Zura said...

byk bersabar ye amy...hehehe

Zura said...

seseorg yg mmg menyakitkan hati...hehe..tp dpt belasah dlm mimpi pun dh okey dah...

Zura said...

erm...hantu..??itu hantu terlepas tue..mcm mana dia bleh terlepas tue dini...

norhaizan said...

hahhaha..memula baca, dlm hati biar betul ni..dh nak sampai abeh baca dah agak dh mimpi nih..hihi..mana pulak dtgnya baldi yg menghempuk2 mamat tu..hihi..sesekali mimpi jadi heroin best jugak kan..

Zura said...

haha...ntahlah haizan...mana plak dtgnye baldi tue...bestkan jd heroin...tp jd dlm mimpi jelah..