Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, August 25, 2010

Sorry Sebab Tak Masuk Baca Blog Korang

Assalamualaikum...




Tak tahulah ape kena...blog yang aku show off nie sebenarnye mmg berupdate tapi cuba tengok bahagian masa tue...2 months, 4 months, 9 months dan lagi sedih tuk blog Eiqasweetluv langsung tiada date....cuma ada nama dia saje...

Okey, macam Jai @ Jezz aku mmg dah tahu kabar dia melalui blogger Amy Lyana...so aku tak delah menjengah ke blog dia tapi macam blog Emieysandra, Kuina dan Eiqa...dorang nie update blog tapi still date tue tak bergerak atau blog dorang naik ke atas...

Bila tak naik ke atas....aku consider dorang tak update blog...so tak masuklah bace...sekali tetiba Emiey bagi msg kat bawah nie...aku cm terkejutlah kan...dlm hati.."eh update ke blog emiey nie"...terus masuk mmg pun berupdate...Emiey rajin masuk blog aku...




Dah lepas tue, tue yang masuk blog member yang lain tgk..rupe²nya ada lagi beberapa member lain yang berupdate tapi still date nye tak bergerak²...asal erk jadi cm tue...???



Free Signature Generator

12 comments:

oya said...

ye ke kak...peliks la..

A N A K - A N A K K U said...

hehehe...relax itu hny nak menguji ko rajin ker x masuk blog org tue, nak tau kabar kker x, wlpn tertulis x update ko still sudi menjengah ker x...

|| NaFiRaa || said...

urmmm.. pelik jugak.. x perasan pon~ kot2 kat blog list saya pon jadik cam tuh jugak~

Unknown said...

emm pelik gak ni ra.. agaknye blog ko ni de problem kot!

Zura Tahir said...

tuelah oya...dh puas betulkan tp cm tue jgak..

Zura Tahir said...

aku ingat bende tue okeylah xde masalah mah...sekali jd cm tue plak..

Zura Tahir said...

haaa..bek g check...kang xpsl2 kite d tuduh sombong plak kan

Zuwairi said...

urm.. mybe dorang tukar ke dot com?

Zura Tahir said...

erm...ntahlah zie..problem cume tue je...yg lain okey..

Zura Tahir said...

erm...tue lah masalah bile tukar xbgth...tp dh check dh...ade yg dh tukat add url..ade yg mmg xleh langsung...

Redbloodsnow said...

zie pun pnah gak terkene gitu taw yang. thats y la zie bls kunjungan yg mengomen sahaja. lg senang...hehehe

Zura Tahir said...

erm...nk buat cmtue tp cm xbest plak zie...tue yg bile drg update terus masuk bace..bile jd cm nie rase cm x alert plak...