Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, August 2, 2010

Mika's 1st Birthday Giveaway

Assalamualaikum....


Clicks the banner to direct the Mama Mika GA


Pepagi lagi aku dh join GA dr salah sorang blogger...teruja beb ngan hadiah yang di sediakan...okey...aku telah di tag oleh Sue....

Sebelum tue :

Happy Birthday pada Mika yang akan menyambut ulangtahun kelahiran setahun...semoga membesar bagaikan JOHAN di hati ibunye...semoga menjadi HERO di hati familinye...


Aku nak tag kawan aku...sapa erkkk...ermmmm...specially Imah, Zie, semua yang nak join....kalau krg dh join letakkan nama aku sbg refferel k...WAJIB....☺



Free Signature Generator

3 comments:

ardinihumaira said...

Goodluck kak!


wow best kalau menang ;)

Zura Tahir said...

iye..sbb hadiah dia mmg meletop kebabom...

@e_da said...

thanx zura join my giveaway... salam kenal n gud luck ya...