Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, August 2, 2010

Jualan Gudang Kat Kepong

Assalamualaikum....

Okey ini cite ari Sabtu...ada jualan murah gudang kat Kepong...sapa dok Kepong tahulah...mcm² barangan ade di jual kat gudang nie...baby, orang dewasanye barang....harga serendah RM1.00...jualan murah nie tak delah gempak sgt...

Aku ajak kakak, mak ngan adik² aku pegi mengabiskan duit...hehehe...sampai sana orang dah ramai tapi still ade parking lagi la...oleh kerana 1st time pegi sana so menjajau jugaklah mencarinye...terlajak buat u-turn....

cume nak balik je agak sesat sikit sbb mencari jalan kuar...last² kuar kat JJ Kepong...aku di tugaskan menjaga anak buah aku sbb kesian plak kat mak² dorang nie nk memilih barang...tp itu pun tak jgak dapat pilih sbb berasak²...

Dapatlah dorang beli kasut, baju, hand wash, tali gantung puting tuk Zana...aku dapatlah rembat tali pinggang di saat² akhir...cm ne nk milih...jd bibik kejap...mangsanye aku ngan adik aku Ceah lah kena jd baby sitter..hehehe...


RM20.00 for 3 pcs...

Haaaah ko barangan baby...geram je tgk...



Muqri nie tak sabau² ngan kasut dia..blm bayar lagi dok sebuk jenjet kasut dia...


Stroller, walker...mcm² lagi lah ada di jual....

Tak de keje...tgh menunggu...


Adik aku Izah tgh sebuk hulur duit kat kaunter....


Pada sesapa nak bagi gudang tue kayo..krg g lah terjah ke sana....nie alamatnye ye..
No 8, Jalan 7/32A,
Kawasan Perusahaan Kepong,
Off Jalan Batu 6 1/2, Jalan Kepong,
52100 Kuala Lumpur.
Tel : 03 6250 9823


Free Signature Generator


4 comments:

..nOj.. said...

kalau pg jualan gudang gini, mmg tak bwk la anak. mmg dah yakin betul org mesti sesak. kang ngan kerenah budak2 kecik lg. pening kepala. hehe

ardinihumaira said...

whoaaaaaaaa

memang syok shoping tu ;)

Zura Tahir said...

mmg pun...tp nk buat cm ne...kenalah bwk..

Zura Tahir said...

syok...tp duit xbyk tue yg spoilnye...