Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, August 21, 2010

Menu Semalam

Assalamualaikum...

Semalam macam biasa aku berbuka kat umah mak aku....hehehe...kali nie br ade gambar makan²....biasa² je menu ktorg....adik aku Ain beli kat kantin tempat keje dia sebelum balik...kuihnya sikit tapi itu pun tak abis...

Mungkin sbb memasing lapa nasikan..mak aku masak daging kari, pastue adelah budu tenyeh ngan cili api, sambal ikan masin...okeylah tue...alhamdulillah makan bersendawa jgaklah...air plak teh 'O' ais....


Pulut panggang ngan kuih koci....

Kuih lapis atau oang panggil kuih pangsa...banyak nama kuih nie...

Karipap ngan kuih cekodok...gambar lauk mak aku tak sempat nak snap sbb bateri hset aku low....




Ragam budak kecik tak pose..eeeee...sayang ngan budak dua orang nie...penat betul semalam melayan kerenah dorang berdua nie...semakin lasak...siap jadi penyokong Ucu Yah dia tengah main game kete lagi...

>>>Sekian saje menu buka pose aku semalam...tak ade ape yang menarikkan menu tue tapi itulah rezeki kami sekeluarga semalam..tak menarik tapi istimewa...


Free Signature Generator

2 comments:

saya_arief said...

aiyoo.
sedap nye..
cemburuuu..
:p

Zura said...

cemburuuuu...ish xbaik cemburu2...hehehe