Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, August 24, 2010

Coklat Cloud 9

Assalamualaikum....

Pepagi buat entry pasal coklat..yummi yummi...inilah ropenye coklat cloud 9...



Ada 2 bar dalam satu bungkus tue...




Free Signature Generator

12 comments:

ardinihumaira said...

dni suka wat stok makan dalam kelas kak :D

maszmadi said...

mboi2, pepagi dah letak pic coklat feberet... seb baik yang bukan ader keramel tu.. kalu x, mau tergugat ckit pose den ari nie.. isk

~aSHa~ said...

coklat....alahaiiiiiiiii terliuar akak..kat sini ada jual satu peket byk terus....murah je...ada kaler biru jugak....tuk vanila....selain anak2 suka makan...mak kepada anak2 pun suka sgt2 coklat...sekian terima kasih...eheheh

norhaizan said...

suka coklat cloud9, dari kecik2 lagi dah menelan coklat tu.skrg dah packaging baru..nasib masih awal lagi jamu mata kat makanan2 ni, tak la terasa sgt..hihi

A N A K - A N A K K U said...

eeeeee payah tol org x puasa nie, asik ajak mkn jer...hahahahaha jgn mare gurau jer, erm aku mkn coklat memilih, suka yang mahal jer, y murah x leh terima tekak..hahahahah poyos kan, mengong nie padahal tekak aku bedal jer janji coklat

Zura said...

waaahh...siap buat stok gitu dini nie...

Zura said...

hehe..sesungguhnye coklat nie mmg sedap..

Zura said...

panjang sungguh mukadimah psl coklat ye asha..a'ah ade 2 jenis tp suke yg merah nie..

Zura said...

akak pun suke..yup dr kecik dh nelan coklat nie..

Zura said...

sudahlah ko...selera orang kaya lah konon...hehe..

AngahSayang2314 said...

salam ramadhan 14

sedap ke?? nampak macam sedap jer hehehe

Zura said...

sedap angah..org besar cm kite nie pun suke makan ape tah lg bebudak..