Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, August 10, 2010

M.C Dan Spagetti

Assalamualaikum...

Dah dekat² nak pose nie...kesihatan aku buat hal nk manja² plak...ari ahad dh demam....smbung plak ke semalam ari senin...ari nie pun belum betul² sehat sgt...batuk ngan selesema masih bermaharajalela dalam diri nie...

Teringat zaman kanak² dulu...mase mule² nak belajar pose...mcm² alasan tak nak pose punye pasal...demamlah...penatlah...panasla...tak laratlah...hehehe...tapi tue dulu...skrg nie nk buat alasan cm tue...hanger kena kat badan..☺

Dalam demam selera aku tetap mantap...hehehe...alhamdulillah Allah belum sekat lagi selera aku....ini pun tekak rase payau pahit je....



MC semalam...g klinik biasa aku pegi...Sungai Buloh...




Lepas ambik MC mak aku nk singgah Econsave beli barang tuk masak...alahai lama betul aku menunggu mak aku nie...aku tunggu dalam kete je sbb tak larat nk berjalan lama²...last² aku kena tunggu lama...


Sementara nk masak yang heavy² aku tolong adik aku goreng kentang nie...




Nie rehat² jap kat kerusi sementara tunggu kentang masak...hehehe...aku pun snaplah gmbar budak kecik nie...

Nasib baik ari nie belum pose lagi...so bleh tayangkan air nie...teh O ais...

Kuah spagetti bolognese...senang nak masak sekarang nie...sume ade yang segera...

Nak masak kari ayam pun ade perencah segera....tak pnah cuba...prefer gune perencah sendiri...



Ini kuah spagetti original...hahahaha...pedas beb...tue yg sedap tue...


Free Signature Generator

12 comments:

|| NaFiRaa || said...

waahhh.. lama x makan spagetti!!

zella y said...

sakit2 pon minum ais ke??
heheheh...

selamat berpuasa.. ;)

..nOj.. said...

wei nk kena tambah cili ke nk bg pedas tu. ke perencah dia tu mmg dh pedas?

Zura said...

xpe...buke pose esok masak spagetti...

Zura said...

uish...xreti nk pantang2 nie zella...klau pantang pun sekejap je..

Zura said...

perencah tue xpedas pun...klau nk pedas berasap tambahlah cili

saya_arief said...

waa..
godaan toll.
nasib baek xpose ag ari ni..
:P

A N A K - A N A K K U said...

erm....ko wat ak lapar..tp dah besar nie nafsu dah x mcm bebudak dulu, nmpk mknn smeua nak

Zura said...

that y lah entry ari nie...hehehe...klau tak mahunye terliur..

Zura said...

ye ke mah...hehehe...bkn ko nk makan kek coklat ke..??

ardinihumaira said...

dni tadi bedal spageti kak.. nyum3...


selamat menyambut ramadhan al mubarak dan menjalani ibadah puasa. kak :)

Zura said...

tq...buke pose nti bedal lg spagetti tau...