Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, August 19, 2010

Aku Dah Bosan

Assalamualaikum....


Ba ba cak aaaarrr...hehehe...main cak cak plak...


Okey ape yang aku nk cite entry kali nie pasal kes yg tgh top in the world...kes buang bayi...tadi sebenarnya nk letak gambar baby kena buang tapi masa search kat google mcm tak sampai hati plak nak letak...tue yang letak gambar budak kecik nie...

Aku rase bosan bila dgr radio or tgk t.v je kes nie yang di ketengahkan...semakin hari semakin menjadi² plak...orang yang buang bayi nie mcam rase di hargai plak bila perlakuan dorang nie di war²kan dalam berita...

Sedih lah bila asik kuar berita "Kes Buang Bayi di...."...sampainya hati manusia² ini membuang zuriat yang dorang kandung kan 9 bulan 10 hari...tak rase beban ke masa ke hulur ke hilir bawak perut...tak terasa ke nak tengok baby tue membesar comel nanti...

Macam² tempat jadi sasaran si pembuang bayi nie...paling sadis di tempat pembuangan najis...ishhh...kejammm...ingat nyawa baby nie macam kain buruk ke boleh di henyak²...eeee..tunggulah pembalasan yang korang dapat....ayat begitu marah...

Bila kes buang bayi nie mesti related dengan zina...zina pun budak sekolah dh berani buat...siap kenakan bayaran lagi...tak sakit hati ko mendengarnya...tak ke beristifar mendengarnya....tak ke ko terbayang hukuman Allah nanti...ish ish ish..tak thu nak cakap ape...

Aku rase banteras zina besar²an dan bersungguh²....insyaAllah kes buang bayi akan berkurangan...konsert janganlah terlalu banyak sangat di adakan...itu mase paling berharga untuk dorang nie buat maksiat...

>>>Apa plak langkah kita sebagai blogger....???



Free Signature Generator

6 comments:

A N A K - A N A K K U said...

tol tue ra,geram sakit hati, kalau aku dpt tuan punyer badan siaplh....ermm tp aku juz berdoa diorang nie di beri hidayah dan petunjuk kembali ker jalan Allah

Zura Tahir said...

ye lah..ape kite bleh buat pun...

ra kun said...

blog walking sambil menunggu buka puasa :)

Unknown said...

Undang-undang tak cukup tegas. Baru sekarang nak laksanakan hukum bunuh.
Patut sape yang buang bayi tu patut kene buang negara jek. Biau die rase!
(uh..emo jap..huhuhu)

Zura Tahir said...

selamat buke pose ra-kun

Zura Tahir said...

hah...betul aku setuju ngan ko izah...bunuh je sepatutnye..aku pun ter emo sat...