Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, August 11, 2010

Ragam Si Kecik Sorang Nie

Assalamualaikum.....

Dari hari ke sehari semakin mcm² perangai anak buah aku sorang nie...mcm² kerenah dia buat...skrg nie kalau aku nk snap gmbar dia dah ready...mcm² memek muke dia buat...aku suke tgk keletah budak tgh nk membesar nie...seronok....





Aksi berani dia...isssshhhh....


Free Signature Generator

12 comments:

|| NaFiRaa || said...

budak ngah melasak tu~ nak2 lelaki plak~

ardinihumaira said...

heyyy jatuh kang! hehe

Zura said...

mana x lasak dh berkawan ngan sepupu lelaki...

Zura said...

dah jatuh dah pun dini...nasib baik mak dia dpt sambut..

~aSHa~ said...

nti lepas ni dgr dia mula berckp plak....seronok tgk perkembangan budak kecik..gitu la kita dulu..sweet

mahira oya said...

adui bahaya nih..berani abis..

Zura said...

itu lg best...lg seronok layan dia bercakap...

Zura said...

mmg xtakut langsung...

A N A K - A N A K K U said...

hehehe dpt perangai cam anak aku ra, smlm tgh suap dia mkn nasi sbk bgtau aku iman pause....hahahaha gelak aku dgr

snowwhite664 said...

zura, selamat berpuasa!

Zura said...

iman pause ape mah...

Zura said...

selamat berpose jgak anis