Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, August 30, 2010

Sapa Nak 50% Harga Kek On Ur Birthday

Assalamualaikum...

Kepada sesapa yang belum register ahli kedai kek King's Confectioneries....jom join jom..sebenarnya dah lama nak mengjoinkan diri tapi dot dot dot...hehe..kena bayar RM20.00 untuk sekali register...Store card kena RM12.00...


Semalam aku ngan kakak aku pegi jadi ahli King's ngan The Store..aku just supplimentary je tuk Store card...pas nie klau cashier tanya.."ada kad the store"...bolehlah jawab ngan gaya berlagak sikit "this is my store card"...kehkeh...b4 this dok geleng kepala je...tak delah, saje memain je nk berlagak² nie...tak kose deh...



Macam buku resepi plak...



Yang aku arrowkan tue buku kupon..ada potongan mase membeli...mcm²lah...maleh plak nk selak satu persatu kupon discount tue...register je terus dapat kupon tue...

Sebenarnye nie lah advantage yang menarik aku tuk join jadi ahli...siap ade 50% 1 kg cake for your birthday month...pada sesapa yang tak de orang sudi belikan kek...so dapatlah beli kek sendiri ngan harga yang murah...aku tak penah try kek King's nie sebenarnye...tak tahulah sedap ke idak..


>>>Harap entry nie dapat menarik korang tuk jadi ahli..selain menambahkan kad dalam purse..hehe..


Free Signature Generator


8 comments:

|| NaFiRaa || said...

belom ade lagi kad the store~ bulih try apply nih~

TS Frima said...

kalau minta, boleh tak? :)

Zura Tahir said...

lepas apply blehlah dok soping kat the store..hhee

Zura Tahir said...

wah..nk mintak rian..klau rase2 nk kena penampar jepun okey kot nk mintak...

oya said...

hehehe..smngt nih..baru tau tp kene pikir pjg..

saya_arief said...

pos ke cni cket.

Zura Tahir said...

okey esok pos...pos laju lg tue...hehehe

Zura Tahir said...

jgn pk smpai ke tua sudah oya