Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, August 23, 2010

Award Dari Cik Izah

Assalamualaikum...

Okey...pepagi nie nak terima award dulu sebelum buat lain² entry...kiranye macam ambik berkatlah...hehehe...award nie di beri oleh Cik Izah dari Melaka...antara seorang kenalan alam maya yang rapat ngan aku...


So untuk menerima award ni, kene la jawab soalan dulu...

1. Anda rasa entry saya yang manakah yang paling best di baca?

- Semua entry Cik Izah mempunyai cerita tersendiri...dan aku pasti akan baca untuk tahu kabar member aku sorang nie...tapi aku paling suka baca bila entry pasal kereta...mungkin ktorg nie mmg minat pasal kete kot...hihihi...

2. Blog yang manakah paling kerap anda singgah?

- Sebenarnye bila korang ada je entry terbaru aku sure masuk baca...cumenye masa kekadang buat aku tak sempat nak baca sbb kat opis saja aku boleh berblogging...banyak sebenarnye blog yang aku kerap masuk baca...antaranye...my lovely friend blog, empunya diri yang tag aku nie dan korang²lah sume followers aku...

3. Blog anda sudah berapa tahun terbina?

- Aku bermula pada tarikh 17.01.2009...baru setahun jagung aku dlm dunia blogging nie...belum boleh buat jagung bakar kot...

4. Tag pada 3 yang lain.

- Imah

- Dini

- Saya_Arief



Free Signature Generator

6 comments:

Redbloodsnow said...

wahh best dpt award :)

Zura Tahir said...

a'ah..dh lama xdpt award sbnarnye...

saya_arief said...

nanti rajin ea..
:P
hooho..
thanks ye.

ardinihumaira said...

tu diaaaa nama dni ado. hik2

Zura Tahir said...

tunggu rajin...bile la tue erk..:D

Zura Tahir said...

haah nama dh tercalon so rajinkan diri buek yo dini..