Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, August 28, 2010

Naik Lagi Satu Bintang

Assalamualaikum...


Okey nie bintang² yang berkerdip tuk rating iklan aku...SS dah pun penuh...sebenarnye dah 4 hari bende nie penuh tapi br lah nie nk berlagak sikit...kahkahkah...tak delah nk berlagak...tak baik...alhamdulillah penulisan yang ntah pahapa ntah aku semakin di terima....tq nuffnang...tinggal LR je...


Free Signature Generator

14 comments:

saya_arief said...

WAA...
hebat2..
tahniah..
leh buang banner GB x..?

ade malware alert tu.

Zura said...

malware alert...ape tue areif...xfhm...

~AmyLiana8886~ said...

tahniah2..hehe..cuma nk bgtau 1 la zura..kadang2 tulisan dgn latar belakang tu ssh nk baca..huhu

kesehaRian Ra-Kun said...

great :0
congrats ya ^^

Zura said...

ye ke amy...erm..sebenarnye tgh dok cari layout baru..sbb dh bosan ngan layout skrg nie...

Zura said...

tq rakun... :)

ardinihumaira said...

bestnya kak.. dni punya tak berubah2... cam hari tu je.. huhu

♥CIK SHA♥ said...

wahhhhhhhhhhh...bestnye..nape yg sha x gerak2 pun..static je..naik tak turun tak..huhuhu..

ieQa sWetLuv said...

wahh ajarkan la ika cmne nak skyscraper tu menyala penuh hehe

Zura said...

xpe dini..nti bintang tue akan berkerdip jgak..

Zura said...

erm..xleh nk jwblah sha..hanya mampu ter:) je

Zura said...

erm...klau org byk klik iklan kite bolehlah naik..itu pun sbb ada BE kat situ klau x haram jadah nk naik ieqa..

Redbloodsnow said...

WHOAAA!!! CAYA LAH. ALMOST PENUH STARS TUH. ZIE GAK YG X PNAH MERASA GITU TAW..SOBSOBSOB..HEHE

Zura said...

xcayalah zie..zie nye star sure sume dh penuh...