Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, November 30, 2012

Dapat Jugak Makan Durian

Assalamualaikum.....

Malam lepas balik dari makan aku ngan tunang aku singgah beli doriyan....durian nie kitaorang beli kat tepi jalan berdekatan dengan Econsave Sungai Buloh....tempat Ena beli...memang bestlah bila tengok durian banyak² nie kan....itu pun berlambak lagi dalam lori....

Ramai jugak yang singgah beli durian nie...ramai jugak penggmar durian erk...kitaorang beli yang longgok nie harga RM10.00 selonggok....kitaorang beli 2 longgok....durian gred D24 kitaorang beli 2 plastik...dapatlah 9 bijik....durian musang king pun ada....


Tengah memilih....


Aku ambik satu plastik...sebijik je yang tak masak lagi...yang lain memang manis....


Penggemar durian sedang menunggu durian di kopek...budak kecik sorang nie tak makan tapi dok sibuk minum air dalam pangsa durian tue....


Aku pandai makan je....keje² nak kebak durian nie aku tak reti sangat...


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB



~ zura ~

2 comments:

zh-ena said...

mmg murahkan
suami aku beli lg 1 bakul RM50
utk jamu dtg time jamuan birthday ank aku ari tu

puas hati la

Ya ALya said...

Mmg murah.....brbaloi baloi....