Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, November 17, 2012

Nasi Lemak Sajian Pagiku

Assalamualaikum....

Pagi tadi pergi breakfast makan nasi lemak....aku teruja tengok telur mata kerbau dia...perrrggghhhh....menyelerakan...sambal dia pedas....rasa macam tak masak pun iye jugak....yang bestnya kacang dia rangup....meh tengok gambar kat bawah nie....


Memula nak order roti canai telur...sekali tengok nasi lemak terus order nasi lemak....


Aku order air nescafe je sebab nak bagi mata nie segar membulat....


Close up sikit telur mata tue....kuning dia tak berapa masak...itu yang sedap tue...aku pantang betullah orang tak buang taik dan kepala ikan bilis...confirm aku tolak tepi...ikan bilis tue besar² bukannya kecik..so kalau nak buang taik tue memang senang...tapi malas...


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB



~ zura ~

9 comments:

ieda said...

alhamdulillahhh .. sedap pagi2 jamu nasi lemak ;)

Mummy Adriana said...

kurang suka telur separuh masak! :) rasa cam geli nk makan! haha

Myra Jay said...

Owhhh, akak suka yang tak berapa masak telur kuning tu yang menambat selera ye ;)
Kurus takpe boleh makan lemak2 dan telur tu..heheee

zh-ena said...

pg td minums oats jea huhuhuhu
btl la aku pun tak suka mkn ikan bilis yg tak buang taik

Zura said...

makanan ruji org melayu kak..mmg sedap..

Zura said...

aish adriana..xpandai makan erk..hehe

Zura said...

hehe..kena berhati2 jgak myra..takut terlebih makan...

Zura said...

tue lah na..sbb tue aku akan tgk dulu ikan bilis tue..

NM02 said...

i like teloq!





erkkk... hahaha