Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, November 9, 2012

Saya Join GA 2012 Nurul Yui

Assalamualaikum....

Nak join contest nie la...nampak comey je banner contest nie....



Klik banner ye kengkawan kalau nak join....due date 23.11.2012

Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana untuk memberi sokongan kepada rakan blogger dalam apa jua aktiviti mereka


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB



~ zura ~

13 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

lgkp! tq join..sis no 14 ya =)

wahida said...

gud luck laling!!

Mummy Adriana said...

Memang agak malas join GA, kadang tak sempat :) gudluck akak!

Zura said...

thanks yui..

Zura said...

thanks kak...doa2kan erk..

Zura said...

thanks MA...nie pun terjumpe je..hihihi..

zh-ena said...

gud luck ra
cha yok cha yok

aku selalu join contest FB jea eheh

Nurfara Hani said...

saya pon join jugak GA ni.. Bw n follow sini:)

http://nurfara-hani.blogspot.com/2012/11/saya-join-ga-2012-nurul-yui.html

Kaqyonk Fauzi said...

singgah dan follow.. #625
dari segmen yg same..

http://wanuriizatiey.blogspot.com/2012/11/saya-join-ga-2012-nurul-yui.html

Zura said...

thanks ena..patutlah asik dok tagged contest je kat aku

Zura said...

thanks fara...

Zura said...

thanks kaqyonk

Mia Liana said...

Salam.... Mia datang dari segmen yang sama dan follow sini

http://www.mialiana.com/2012/11/saya-join-ga-2012-nurul-yui.html