Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, November 23, 2012

Sorang Tolak Sorang Naik

Assalamualaikum.....

Balik je keje semalam terus lepak kat halaman jaga budak² main basikal....empat orang anak buah aku bermain basikal dengan ucu yah ngan paklong ajim dorang...seronok tengok dorang main basikal sebab bukan senang dapat bebas main basikal lagi² kalau tak de orang dewasa kat luar untuk jaga.....

Dalam banyak² aksi dorang aku suka aksi dua sepupu nie....bekerjasama macam wonderpet....sekarang nie dah pandai main berdua....kekadang tue bercakap sesama dia dalam bahasa dorang...gelak je tengok gelagat dua sepupu nie...








Bulat tolak Dik Da dia...Dik Da..??padahal dia kakak tapi itulah bahasa nama yang dia gunakan pada diri dia...tengah belajar bercakap...ambik word hujung² je...tapi still boleh faham lagilah...cuma kekadang berkerut jugak dahi ktorang nak fahamkan nye...hehehe...


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB



~ zura ~

6 comments:

Arjuna Silvera said...

kiut.....

ieda said...

bagusss ..
main baik2 yee sayang ;)

zh-ena said...

sama jea mcm umairah dan umar hehehehhe

Zura Zue said...

tq arjuna

Zura Zue said...

mmg baik mainnye kak..

Zura Zue said...

ye lah na..umur pun jarak xjauh..