Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, November 30, 2012

Oh My Weight

Assalamualaikum.....

Uwaaaaaaaaaaa...berat aku dah turun walaupun hanya 0.5kg je...aku target berat nie bolehlah capai 50kg tapi susah pulak nak capai....tak pe...ade hikmah tue...bersyukur zura...orang lain sibuk nak slimkan badan...ko bila badan dh slim nak gemuks pulak....

Alhamdulillah tak turun banyak....tapi aku hairan pulak tinggi aku naik 0.5cm....hehe...tegak terlebih kot....yang date 17.09 tue aku timbang kat Tesco Mutiara....yang date semalam 29.11 tue aku timbang kat Carrefour Kota Damansara....



Aku kurang bersenam...bukan kurang tapi tak pernah nak rajin berjoging tapi aku jadikan mengemas rumah sebagai salah satu minat dan senaman....lagi satu aku amalkan bangun pagi terus buat keje rumah dulu baru makan...tapi kalau dah lapa tahap gaban aku makan je dulu...ambik tenaga...


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB



~ zura ~

5 comments:

Norhaizan hakim said...

Ketika anak dara berat kak zan tak pernah cecah 40kg..percaya tak? Setelah beranak 5..jangan tanya!

.: iEyLa :. said...

kurusnye la akk..hiks

zh-ena said...

baik ko berisi skit ra :)

Mimie said...

okla tuh dik....akak dulu time bujang 50kg....tak pernah cpai 50kg ke bwh

Ya ALya said...

Semoga trcapai berat tu yer.....