Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, November 1, 2012

Pengubat Rindu Penawar Duka

Assalamualaikum....

Aksi anak buah yang aku sayang....pengubat rindu...penawar duka...sayang bucuk intan payung gunung meletop...sume ada....


Dah bangun tapi tak nak kuar dari buaian...eh ada gambar abah akulah...heppy b'day abah...dah tua abah aku...64 tahun dah....badan pun dah tak sihat sangat....maklumlah baru dua minggu kuar hospital....


Pipi sentul mulut tweety....warrah namanya... 


Budak nakal kesayangan mak aku...tiap hari ada je kes...


"dik da, dik da"...suruh aku snap gambar dia pulak...


Alololo....


Mengada² hisap puting...tengok warrah hisap dia pun nak hisap jugak....


Lagi aksi dalam buaian....


Kana....muka tengah gatal² masa nie....kena galekate...tahu tak bende tue...dia akan gatal² seluruh badan dan muka di sebabkan hama mungkin pada batang kayu atau kain²....cara nak hilangkan cuma asapkan dengan kemiyan je...insyaAllah hilang...dulu selalu jugak aku kena cam nie....


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB



~ zura ~

8 comments:

Arjuna Silvera said...

oooo..yang allergic tu ker??

Norhaizan said...

Rasa nak cubi2 pipi warrah tu...

Zura said...

yup arjuna...dia gatal2 je...

Zura said...

jgn nor...nti dia nangis...

wahida said...

comelnya warrah tu...gerrrrrammmm!!
geram tgk mulut dia tu...

oya said...

tomeinya..gerams!

Zura said...

hehe...mulut kuat membebel tue kak..

Zura said...

hehehe..mmg geram tgk dia...