Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, November 10, 2012

Sate Subang Pula

Assalamualaikum.....


Nan hado gambar sate....gambar orang kipas sate ade lah...

Semalam pergi makan sate lagi...minggu nie je dua kali makan sate...sapa lagi lah yang ajak kalau tak tunang aku...aku nie pantang di ajak makan sate...tak pernahnya menolak....kali nie kitaorang makan sate Subang kat Kuang jugak...

Tahu tak masa aku nak snap gambar tunang aku tegur....terus perasaan malu menyelinap kat muka....tapi cover tue...itu yang aku hanya share gambar kat atas tue je....kali nie entry tak de gambar sate...so tak boleh lah nak share ngan korang...ceh...perasaan aje dia...

>>>Dia memang tak tahu aku ada blog sebab aku tak bagitahu...hehehe...


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB



~ zura ~

10 comments:

.: iEyLa :. said...

bila nak langsungnye kak??
jgn lupe ajak tau..hiks

saya_arief said...

next time kene post gamba sate. haha.
:P

Sharinginfoz said...

dah lama tak makan sate....

Cikgu Ma said...

seapnya sate..balik kampung nanti nak ajak mak buat la...

zh-ena said...

xper ra lama2 dia phm la tu

Zura said...

insyaallah ieyla..in progress

Zura said...

orait arief..

Zura said...

kalau makan jgn lupe ajak tau..hehee..

Zura said...

mesti terbaik punye rase tue cikgu ma

Zura said...

tue lah na..nk bgth tp cm malu lah plak..hikhik