Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, November 16, 2012

Rezeki Bakal Bertukar Status

Assalamualaikum....

Dapat set cawan, mangkuk nasi ngan mangkuk bentuk ikan....so happy....mungkin inilah rezeki orang bakal nak bertukar status kot...hehe...tunggu² jugak benda alah nie....nak tahu macam mana boleh dapat....tiap² tahun kitaorang akan dapat barangan free nie....

Company aku nie selalu order hamper untuk Hari Raya, Chinese New Year, Deepavali dan Krismas kat supplier hamper nie....bila kita beli hamper dorang...kita akan dapat point....so dari point tue kitaorang akan redeem dengan barangan yang sesuai....so inilah hasil untuk tahun nie...

Tahun nie dapat banyak sikit sebab point pun banyak.....dah banyak jugak lah dapat barangan percuma nie...boleh guna kalau dah kawin nanti....nak tengok ape aku dapat.....  



Set cawan berpiring (4 pieces) dengan satu mangkuk...lawa corak nya...


Satu piece mangkuk nasi....besar jugaklah...untuk 5 6 orang punya makanlah...


Mangkuk yang comel berbentuk ikan...ada 4 pieces....boleh isi sambal belacan...hehehe...

Lastly aku dapat satu lagi yang sedap....member aku bagi sebab famili dia tak makan sangat....bila dia tanya je aku teruslah aku cakap boleh jugak...kalau tak malu sikit nak kecek....adalah dalam 5 papan...
























Petai...hehehe...

Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB


~ zura ~

12 comments:

Unknown said...

waaahhh.. rezeki tu.. dah lah banyak~

Unknown said...

MSK SAMBAL UDANG LETAK PETAI
CONFIRM BERTAMBAH2 MKN

dwatyKNY said...

alhamdulillah... rezeki bakal pengantin...

Unknown said...

Assalamualaikum (^_^) datang follow blog ni. Follower yang ke- 627 .

Nanti jikalau ade kelapangan , awak tinggalkan jejak link blog awak di sini ya Exchange link

nanti saya dapat Blogwalking awak selalu (^_^)

Hope dapat jadi rakan yang sejati dalam blogger ni ya , kita gunakan peluang ini sebaiknya untuk mengeratkan lagi hubungan antara 2 blogger (^^_)
Salam perkenalan ; ) sekali lagi dari Fariz Reza .

From: Fariz Reza [Dot] Com

Unknown said...

Alhamdulillah :) rezeki!!!!

Zura Tahir said...

itulah..bkn senang nk dpt..

Zura Tahir said...

aku xmakan udang na so gantikan dgn ikan bilis..

Zura Tahir said...

amin....semoga rezekiku bertambah2 dwaty...

Zura Tahir said...

tqsm fariz...:)

Zura Tahir said...

mummy adriana - amin....:)

Myra Jay said...

Alhamdulillah rezeki :) boleh hidang sambal petai dalam mangkuk baru :D

Zura Tahir said...

hehe...sikit sgt...