Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, May 20, 2010

Ape Keputusan Itu Erk??

Assalamualaikum...

Tarikh 16.05.2010 mmg bermakna pada guru² di malaysia....sbb pd tarikh itu guru² sekalian di raikan atas jasa mereka berbakti pada anak bangsa....juga bermakna pada kawan bilik aku sorang nie sbb dia lahir pada tarikh tersebut....

Tapi pada kite sebagai orang biasa yang bukan guru atau yang bkn lahir pada tarikh itu...tidak terlepas dari menjadikan tarikh tersebut sebagai hari yang bermakna dalam diari hidup kite....tapi ape pulak kenangan yang tercipta pada tarikh itu...

Aku pun tak terlepas dari mengabadikan tarikh itu sebagai hari yang istimewa dalam hidup aku...tapi bile aku tulis status cm tue dlm FB maka byklah andaian yang kurang tepat tentang aku oleh kawan² sekalian alam...

Tapi yang pasti tekaan aku nak kawin tue mesti ade je...heeeiii...korang nie...xde benda lain ke nak teka...mana ade aku nak kawinnye...aku nk enjoy puas² dulu...ye ke...???hehehe...aku rase cm tak sedia je nk kawin...

>>>Apakah keputusan itu....don't worry pasti korang akan ketahuin...



Ini antara respon mber² aku....




Free Signature Generator


3 comments:

YanDarwisy said...

Kalau dah jodoh tak ke mana.... Entah2 hujung tahu tak...siapa tahu?

YanDarwisy said...

Maner tau hujung tahun ni kew. Jodoh beb...nak dtg kiter tak tau.

Zura said...

hehehe...doakanlah ye yan semoga jd kenyataan...