Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, May 31, 2010

Gathering x-Student 4a2 & 5a2 SMK Bukit Gading

Assalamualaikum.....

Okey nie nak cite pasal gathering ktorg kat steamboat....orang yang xcited sampai adalah aku...lepas tue Zie n famili...nasib baik tak lama aku menunggu zie sampai....

Mmg havoc n happening sungguh gathering ktorg kali nie...tak sangka jgak ramai yang join walaupun memasing dh berfamili...sporting jgak famili drg nie nk join...Abg Naza hubby Ija yg pemalu pun bleh join...hehehe...

Tapi paling tak sangka Ija join sama tue...hehehe...lepas tue sorang² dtg...oleh kerana perut dah lapa aku ngan zie makan dulu....shumie orang terakhir sampai...majlis berakhir pkul 11 malam...makan ktorg Ijoy yg taja...tq Ijoy...

>>>Nak tgk gambar lagi terjah blog mber aku yg lain...Zie, Imah, Ida, Ena...harap² pasnie kt dapt buat reunion cm nie lagi...bestnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....

Antara yang hadir :
- Aku
- Ija n famili
- Imah n famili
- Ena n famili
- Zie n famili
- Suzilyana n hubby
- Aisyah n hubby
- Anith n famili
- Ida n twin
- Mat Noor n wife
- Ijoy
- Hanny n kid
- Shumie

Venue : Steamboat, Kuang
Time : 8.30 p.m - 11.00 p.m
Date : 27.05.2010
Price : Adult RM18.00, Child (atas 5 thn) RM8.00



4 sahabat yg rapat mase sekolah....ija, imah, aku n zie...



Ini group sebenar ktorg....ade 5 org sbnarnye...ija, ena, imah, aku n zie...



Meja ktorg yg mewah ngan makanan...

Meja sebelah ktorg....famili imah, famili ena ngan shumie.....


Ini sebenier dr shumie...dia beli mase dia g Phuket....



Nie hadiah dr Mat Noor....tq Mat Noor....



Haaahhh...nie lah isi nye...best dapat hadiah.....




Free Signature Generator

2 comments:

princeduyong said...

best kan bila tgk body masing2 time ni... :)

Zura said...

hehehe...yg naik naik sgt...yg turun turun sgt..