Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, May 6, 2010

Berguna Juga Contest Anjuran Dini

Assalamualaikum...






Ada rase hati hepy sikit...nak th nape...td ade orang nak kawan ngan aku melalui FB...orang nye dari Indonesia...lepas tue dia bagi msg sama aku...klau nak tahu ape msgnye korang click je gambar kat atas tue...

Bagus juga erk contest yang Dini buat dulu..."Contest Petua Kecantikan"....see...aku dpat respon yang agak baiklah dr pembaca...mungkin betullah kata Cik Izah bace entry aku mcm iklan plak...Ms Mutia Ridesti mintak aku belikan produk tue....

Ini adalah penghargaan pertama untuk aku...hahahhaha...ayat macam dapat anugerah je...pape pun terimas kasih pada Ms Mutia sbb jdkan website ini sbg rujukan....insyaAllah akan aku tunaikan...


Free Signature Generator

2 comments:

~ain said...

ewah ewah.. buleh buka bisness ni. hahah

Zura said...

bkn setakat boleh bukak bisnes je...boleh jd duta produk safi...hahahha...gantikan elly mazlein...