Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, May 14, 2010

Cerita Aku Dan Ubat

Assalamualaikum...

Kesihatan aku tak berapa baik lately nie...demam datang menyerang...hari rabu malam aku dah rase tekak perit n selesema...sah lah itu tanda² demam nak kunjung tiba...pastue pagi esok nye yakni hari rabu aku bersiaplah mcm biasa...

Tetiba dalam kete rase panas badan mule naik....sama naik dgn kemalasan nak g opis...so aku decidelah ambik m.c....pegi check mmg suhu badan aku naik...so doktor bagi rehat sehari n ubat² yang bg aku dh th sgt jenis nye....



Pink kecik tue ubat selesema, pink besar tue ubat demam, maroon putih tue antibiotik n oren tue vitamin...doktor suruh aku naikkan berat badan...

Ini plak ubat batuk.....sesungguhnye aku bukanlah pesakit yang taat pada ubat...aaarrrghhhhh...tensen mkn ubat....




Free Signature Generator


6 comments:

chugie said...

aku pn dh mula rasa2 nak demam ni ra.. hope x lekat lah demam tu..

x larat nk makan ubat tau!

norhaizan said...

kak zura, moga lekas sembuh yer..

uihh, ubat warna warni, klinik panel nor kasi ubat kaler putih jer..hik3

Zura said...

erm...mmg pun zie...ubat aku xpnah nye abis...

Zura said...

tq nor...tue yg rajin sikit nk makan tue sbb ade kaler2...hehehe..

~aSHa~ said...

musim skrg ni tak menentu..jap panas jap hujan...sian budak2 terutama..org tua leh tahan lagi

Zura said...

tuelah...hujan pun blm tentu sejuk...mungkin nie salah satu latihan kite kat alam sana kot...:)