Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, May 5, 2010

Jangan Bukak Luas²

Assalamualaikum.....

Malam tadi punyelah panaskan...so aku rase mcm nk tido dalam keadaan tingkap terbukak luas je...biar angin malam masuk menyusup tubuh ini....chewaahhh ayat mcm sasterawan negara...hehehe...

Tapi sebenarnye aku takut kalau malam tido ngan tingkap terbukak luas cm nie...kite mana tahu kan klau² ade bende tak baik jadi kan...tahu² je tersebar gambar dalam internet...."AKSI TIDO TERLAMPAU"....hahaha...


Kalau bukak tingkap pun sikit je...tp langsir turunkan...takut nti ade tangan terjuluk masuk....eeeeee...serammmm...


Free Signature Generator


6 comments:

idah @mama izzya said...

hai..
teringat plk zaman bujang lu menyewa ngan kwn2 kat desa mentari..huhuhu kena skodeng..x sedar tido mlm ada org laki bukak tingkap nakoh..dok intai anak dara tido..huhuhu seram...

Whoohuu! said...

I jgn kata tingkap terbukak... tingkap pun i tak nak tgk kalau malam2 hehehehe

Zura said...

eeeeeee....bahaya sungguh...

Zura said...

uuuiii...takut jgak zana ye...sampai tingkap pun xnk tgk...

chugie said...

mak ai, beraninye ko..

kalau aku, mmg x de lah nk buka2 tingkap atau selak2 langsir malam2 ra.. takut wo..

Zura said...

time nk tido mmg aku xberani zie..tp klau time biasa2 pun kejap2 aku kerling tingkap tue...takut jgak wooo..tp sbb panas kan..