Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, May 11, 2010

Sikit Hari Lagi Sampailah Ye

Assalamualaikum....

Barang nie telah terbang ke Palembang, Indonesia ari jumaat lepas...akan sampai ke tuan nye sikit hari lagi...iaitu Ms Mutia Ridesti....Mutia kirim ini dari aku...katanye di sana payah untuk mendapatkan produk ini...(asal slange aku berubah)....

Pertama kali aku buat delivery ke luar negara...sebenarnye tak sangka jgak ade member dari sana mintak belikan...mana aku boleh tolong aku tolong...kite kawan tak mahu lawan...hehehe...






Free Signature Generator

8 comments:

ardinihumaira said...

mahal tak pos ke sana kak? dni pernah pos ke satu tempat kat luar negara juga tu kena RM60. huhu... padahal tedi ber kecit je

..nOj.. said...

wah jauh nye safi balqis ni terbang

Zura said...

mmg pun dini...ari tue nk buat pos laju drg charge RM50+++...xsanggup akak terus buat normal pos...smapi dlm mase seminggu je...

Zura said...

jauhkan...nak buat cm ne dh ade permintaan

zh-ena said...

mai aiii jauh tu terbang

Zura said...

naik firefly...hehhe

A N A K - A N A K K U said...

hehehehehe bgs ko ra....ko ejen penjualan safi balkis erk skrg...ptt diorg nie kene byr royalti kat ko nie...hehehehe berkhidmat untuk kengkawan...ape salahnyer kan

Zura said...

hehehe...not official aku jd agent nie...