Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, May 11, 2010

Oh Perfume

Assalamualaikum....





I need a perfume....haaaahhh...nie je yg tinggal perfume aku...sungguh sikit...colek pun segan² je...ini pun pemberian orang...org belanja...hehehe...one drop perfume...hantu perfume aku nie...




Free Signature Generator

14 comments:

zh-ena said...

skang nie saper wangi2 jgn la dekat kat aku yea..

~ain said...

zura.. zura nak one drop perfume lagi? ain bagi nak? ada yang ain tak pakai lagi. kotak nya dah hilang tah ke mana.. nak tak? kalau nak, kasik alamat..

..nOj.. said...

skang ni botol one drop ni dh lain ek? dh kaler kaler kan?

Zura said...

eeee...ena ko morning sickness cm tue plak erk...xpe nasib kite dh keje jauh2 klau x...kembang semangkuk hidung ko bau perfume aku...hehehehe

Zura said...

ala...hati mahu tapi malu...

Zura said...

a'ah noj...nmpak exclusive...tp cntik jgak botol baru nie...

Legasi Piston Pecah said...

gunalah one drop perfume..

onniey84 said...

byk juga yer koleksi perfume zura..mcm oni mls pakai perfume

Zura said...

one drop tue xpuaslah nk colek...kecik nau...

Zura said...

sementara masih bujang onniey esok dah jd mak...ntah2 nk beli pun payah..

saya_arief said...

wangi gak one drop nih...

Zura said...

tp cm xtahan lamalah bau nye...

~ain said...

zura.. meh laaa alamat.. email ain ek.. norainiammran@yahoo.com

Zura said...

alamak..ain dh mintak alamat...okeylah nti kite send erk...