Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, May 5, 2010

Bengkak Gusi Makan Bubur

Assalamualaikum....

Dek kerana cuaca panas melampau smpai dalam aircond pun aku berkipas....so sakit pun menyerang tahap gaban....gusi aku mule bengkak sampai ke tahap aku susah nak kunyah makanan untuk hadam dlm perut aku nie...

So altenatif lain untuk mengenyangkan perut aku nie aku masaklah bubur malam td...tapi bubur aku termasin....hahaha...orang ckp klau masak asyik masin tue tandanye nak kawin...iye ke..???...hehehe...ape² aje lah...jnji aku dah telan bubur aku tue...

So bahan yang aku gune kan pun tak banyak mana...cume kentang ngan daging sikit...rebuslah sampai empuk...pastue letak garam n aku nmpak stok ikan bilis aku tabur...padahal dah letak garam xyah letak stok tue sbb stok tue dah pun masin...



Nie masa tgh menggaul...



Bubur ngan air instant nescafe....

Aku tinggalkan sikit tuk anak buah aku Muqri...

Haaaa...nie makcik dia nye bahagian...aku lah tue...





Free Signature Generator


2 comments:

NahDaTuLIzaH said...

uh..da lame tak makan bubur..rase cam balik keje ni nak masak bubur la..ngee~..
anyway zura..moga cepat sembuh ok...

Zura said...

masak izah jgn xmasak pastue courierkan ke sg buloh tau...hehehe