Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, May 24, 2010

Prihatinnya Kawan²ku

Assalamualaikum.....




Menulis status di facebook nie seronok jgak kan....nak nye klau kite tgh hepy ke atau tgh sedih ke...sbb dan² tue kite akan dapat respon dr mber....tgk aje akunye status kat atas tue....mmg mase nie aku tgh kebosanan kan....

Belum sempat nak tarik nafas mber dah bg respon....mcm² respon aku terima...terima kasih ye kengkawan...itu maksudnye kwn² kite prihatin ngan kite...hehehe...yo lah tue...klau korang nak th korg di syangi korang try lah letak status sedih...hahhaha....

>>>Mood durjana tue cm sadis je bace...hehehe


Free Signature Generator

2 comments:

chugie said...

ye.. kawan2 ko ni memang prihatin pun ra oi..

Zura said...

tq tq...toche toche..arigato hozaimas(betul ke bahasa jepun aku tue)...