Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, May 19, 2010

Hati Yang Kau Sakiti - Rossa

Assalamualaikum...

Semakin hari aku semakin meminati lagu Rossa yang satu nie...


Hati Yang Kau Sakiti - Rossa

Jangan pernah katakan
Bahwa cintamu hanya untukku
Karna kini kau telah membaginya

*courtesy of LirikLaguIndonesia.net*

Maafkan bila memang kini
Harus kutinggalkan dirimu
Karna hatiku selalu kau lukai

** Tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
Ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa

reff:

Ku menangis membayangkan
Betapa kejamnya dirimu atas diriku
Kau duakan cinta ini
Kau pergi bersamanya

Ku menangis melepaskan
Kepergian dirimu dari sisi hidupku
Harus slalu kau tahu
Aku lah hati yang telah kau sakiti

repeat *
**repeat reff

Ku menangis
Harus slalu kau tahu
Aku lah hati yang telah kau sakiti


Free Signature Generator

8 comments:

..nOj.. said...

x penah dengar. tp lately tgk byk sgt status letak tajuk lagu ni kat fesbuk. sedap eyh?

ardinihumaira said...

dni suka lagu ni.. kalo main kat radion rela tak turun keta.. tunggu sampai habis lagi baru turun keta hehe... ;p


p/s: tabahkan hati ye kak...


Gambar Misteri Di Blog Zie Madini...

Zura Tahir said...

best lagu nie noj...mendayu2 je

Zura Tahir said...

erk...akak xde kena mengena dgn ini lagu la adik dini oooiii....cume suke lagu nie je...

zaza said...

kuat ko jiwang2 ye..? hehe, dh sampai seru ke?

Zura Tahir said...

erk...jiwang mendenye liss...sekadar suke lagu tue...

Unknown said...

amboi.. tangkap syahdu plak kawan aku sorang ni..

adeapehal ni ra..?

Zura Tahir said...

eeehhhhh...korang nie...aku suke lagu nie je...xde kena mengena ngan yg hidup atau mati...