Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, May 4, 2010

Asal Aku Je Berkipas

Assalamualaikum...

Cuaca tempat korang mcm mana erk...???aku rase sungguh panas...malam tido pun bahangnye mmg dugaan....aku bangun pagi tadi berpeluh²....lepas mandi pun masih berpeluh² lagi...ini pun kat opis siap berkipas lagi...

Nama je dok dalam aircond tapi still kena berkipas...mber aku bape orang lah menegur aku nape berkipas...yang peliknye aku je rase panas berpeluh...mber aku yang lain slumber je...jgn merungut....




Free Signature Generator

4 comments:

~AmyLiana8886~ said...

skrg ni mmg panas giler..rasa mcm nk beremdam je dlm air xmo naik2..dh naik peluh lg tu jd kerap mandi skrg nie kan..huu

chugie said...

aik, apesal mcm tu pulak ra?? emm ko makan durian ek? kui kui kui

Zura said...

betul amy...rase nk berendam je...dah mandi pun berpeluh lg...mungkin ni latihan kite di sana kot...:)

Zura said...

mana adelah zie...mmg cuaca tgh panas bahang...ko xrase ke...???ialah kundang kan ade tasik tue yang sejuk kot...