Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, May 5, 2010

Gila Selendang Sekarang Nie

Assalamualaikum...

Haaaaaa...sapa nak beli tudung ke selendang ke.....beli sendiri....sekarang nie aku galak plak nak pakai selendang...sekarang nie aku tgh mengumpulkan pelbagai jenis corak selendang untuk di pakai ke opis...

Klau dulu tak reti sgt pakai n tgk orang pakai mcm best je...tp bile belajar sikit²...lama² terus jatuh tersungkur nak pakai...senang nye pakai selendang nie bile nak gosok...klau nak pakai tue mmg mencabar kesabaran aku jgak ke kdg tue...



Antara corak yang aku pilih....



Mak aku tgh memilih tapi tak beli pun sbb tak berkenan di hati..

Free Signature Generator

4 comments:

:: HUSNA :: said...

saya pun skrg gile shawl... hehe

Zura said...

hehehe...pas nie xthlah gile ape erk husna

chugie said...

aku pn dh banyak giler koleksi selendang.. skang ni tengah kumpul tudung ekin plak. senang nak guna ra!

Zura said...

aku tudung ekin tue kureng sikitlah...