Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, May 11, 2010

Khabar Angin Tentang Aku Tersebar Di Opis

Assalamualaikum...

Sungguh betullah penyebar kabar angin kat opis aku nie...ntah dari mana ntah dapat berita tentang aku ntah...padahalnye aku nie bukan jenis suke menonjol tapi ade saje berita yang tak benar tentang aku di perkatakan sejak akhir² ini...

Kekadang rase nk gelak pun ade...kekadang rase nak perbetulkan pun ade...kekdg nak buat tak tahu pun ade...biarlah mulut² mereka bercakap...janji tak jejaskan prestasi keje aku...mcmlah berprestasi sangat...hehehe...

Bila turun je kat stor ade saje usikan dari budak² bujang yang belum kawin...yang dah jadi bapak orang pun dok suke menyakat dgn kabar angin itu...so jd artislah kejap....bile orang tanya betul ke tak kabar angin tue..."no komen"...

Dah tue plak dorang lagi tahu bile pulak kabar angin tue nk berlaku...hahahahaha....empunya diri pun tak tahu menahu....itu maknanye dorang lagi kenal diri aku kot...hahahha...gempak tue...tp syabas Mr Syahab...kalau berlaku dalam bulan 8...solute spring tue...

>>>Ape lah motif dorang nie erk...tp think +ve...dorang sekadar bergurau je...ape kabar angin tue...dorang cakap aku nak kawin...wakakakkakakakkakakaka...



Free Signature Generator

8 comments:

Whoohuu! said...

Aminnnn.... jgn lupa hantar kad... hehehehe

Zura said...

aminnnnnn...hehehe...dh ade dh org panggil kite puan...mintak2 xlama lah tue...hahahha..pacar pun enggak ade seh..

NahDaTuLIzaH said...

ehem..kalau betol ape salah nye...aku doakan moga betul la kabar angin tu...nanti jangan lupe antau kad...

~ain said...

amin.. mudah mudahan.. masin mulut mereka2 tu.. zura..

zh-ena said...

klu betul apa salahnya..Amin

Zura said...

amin yarabbal alamin...

A N A K - A N A K K U said...

hahahahah tahniah ra, asal aku as ur beloved bestfrends xtau nie....pepun ko amik tarikh anniversary akulh....leh smbt sesame tp thn nie jth ari rabulh...xper y penting nikah

Zura said...

erm....klau tetiap thn ko support smbut tuk kite aku setuju tarikh ko tue...hahhaa