Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, May 14, 2010

Mentadak Mentadu Mcm Mana Nak Tido Esok

Assalamualaikum....


Yipiiieeee...esok cuti...


Gembira nye dalam hati.....oleh kerana 1 Mei jatuh pada 1st week...so management ktorg mendecidekan untuk menggantikan cuti ktorg...so esoklah cuti gantinye...dalam kete td aku berdoa jgak semoga Allah lembutkan hati org tua nie untuk bg cuti kat ktorg..sbb sblm nie cume dgr² je tapi tak kuar lg pape memo pun...so esok boleh lah aku...tido...tapi nak tido cm ne erk..???



Camnie okey tak...perghhh selambak pipinye...



atau cm nie...ala...cutenye....




Free Signature Generator

4 comments:

A N A K - A N A K K U said...

ko tdolah mcm manepun gayanyer ra...bkn ktorg nmpkpun....yipeeeeee esok aku keje...ahad aku teman ko tdo erk smp tgh hari...hahaha dpt ker

Alynn Notnot said...

ala comelnye kuceng tuu :D

Zura said...

hahaha...yg penting gaya tido tue...

aii..keje pun beryipie ke

Zura said...

tomey kan..sweet je dia tido..