Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, July 7, 2009

Pabila Pen Dan Kertas Bertemu

Assalamualaikum....

Tadi aku dapat call dari member aku lama jugak lah berborak...sebab jarang sangat ktorg bergayut...hampir 1/2 hour lah jugak...macam²lah jugak cite yang di borakkan...dari cite kete terus ke cite pasal famili dia...terus ke cite bab makan...

Tapi bukanlah aku nak cite pasal ape yang kita orang borakkan...aku rase korang pun macam aku jgak...bile leka berborak nie sure tangan pun jalan kan...maksud aku jalan tue bukanlah buat keje tapi menghasilkan satu lukisan yang abstrak...yang mungkin orang tak berapa faham...



Ini resit bank yang aku baru saje bank inkan duit...bank tak keluarkan lukisan tue sebenarnye...



Hasil lakaran aku sepanjang berborak dalam phone...pantang jumpe kertas dan pen...mesti nak menconteng...agaknye kalau ade muke organ depan pun aku conteng kot...hehehe...make up sikit

Free Signature Generator

2 comments:

iman said...

hehehe ko mmg gatal tgn....

Zura said...

nasib tangan yg gatal klau kaki sekali gatal mahunye tgh borak aku tendang2 sape2 ade kat depan aku...wahahahhaa