Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, July 3, 2009

Kelambatan Bangun Pagi

Assalamualaikum...

Sampai ke hari nie tekak aku still rase perit...member aku pergi suruh check doktor...ialah takut² virus H1N1 tue serang....selesema nie memang merimaskan..."sok sek sok sek" dari pagi....kepala pun dah jadi berat...

Pagi nie aku bangun lewat...dah terjaga pukul 6.00 lepas tue sambung tido balik...terlajak ko sampai pukul 7.25...ha...ade masa 20 minit je sebelum nak gerak pergi keje...hah....ape lagi...mencacaklah aku mandi...bersiap..

Masa bangun tue aku tengok handset aku buat hal pulak...patutlah alarm tak berbunyi...nasib baik terjaga jugak pukul 7.25...tengok² je cuaca dah terang....gelabah tak ingatlah...ape² pun aku dah sa
mpai ke opis tepat mase nye...hehehe...

Moral of the story...;

Handset jgn letak celah bantal...macam² boleh jadi.

Free Signature Generator

No comments: